czwartek, 18 października 2018

6 paczuszek i księżyc :))

Dziś dotarła reszta paczek, pierw długo oczekiwana paczka z naklejką na auto i zapachową zawieszką w kształcie łapki :) Pachnie pięknie i intensywnie nawet przez opakowanie, a jest o zapachu brzoskwini i mango :)

kolejna paczka to gumowe futerały do telefonów, w zestawie były też te naklejki na ekran i ściereczki do wycierania :)

naklejka na telefonie, może widać kilka bąbli bo ciężko ładnie to przykleić ale i tak jest ok :)

kolejna to naszywki :P

skarpetki, oczywiście nie mogło zabraknąć tych z pandą jak zobaczyłam nowość ;d

soczewki wraz z płynem (zamawiam co 3 miesiące, nigdy fot nie robiłam ale dziś zamieszczam foty wszystkich paczek tak wyjątkowo ;d, chyba z powodu zbyt wolnego czasu spowodowanym przeziębieniem i co z tym idzie l4 ;d) Zmienili troche opakowanie na soczewki i myślalam że złe mi wysłali ale później doczytałam u nich ze zmienili szatę graficzną ;d


reklamówki/zrywki do pracy i ogólnie do domu ;d

oraz rękawiczki, jedne te mniejsze dla mnie do farbowania włosów a te większe babci na działkę :)

moja podkładeczka pod myszkę kupiona już jakiś czas temu ale dziś dałam dopiero, bo stara się zjechała

i moja świecąca myszka :D (dostałam jakiś czas temu od brata na urodziny :))


no i na koniec zdjęcia księżyca z dzisiaj :) po prawej gwiazdka ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz